2010-07-10

Mit arbejde

This is my practice for writing Dansk :)

My original writing:

Jeg arbejder på website, hedder japan-guide.com.
japan-guide er sightseeing guide af Japan og det introducere mange spot i Engelsk, Kinesisk of Koreansk.

Fra 2003, Japansk regeringen begynded promote Japansk attrakt til verden fordi det ver ligt tourist i Japan.
Så vi har mange client sit vil gerne promote i japan-guide for tiden.

En af min arbejde er at lave nye måden på promote i japan-guide, så jeg snakker med Jens hver dag. Han er professionel developer.

Andet min arbejde er salgs på client. Jeg taler med mange client ved e-mail, telefonen, eller jeg besøg client.

Jeg har mange task hver dag men jeg kan godt lige mit arbejde!

This is the English version.
japan-guide.com - Japan Travel and Living Guide

Jens checked and fixed as below

Jeg arbejder på et website, der hedder japan-guide.com.
japan-guide er en guide til sightseeing i Japan, som introducerer mange turistspots på Engelsk, Kinesisk, og Koreansk.

Siden 2003 er den Japanske regering begyndt at promovere Japanske turist attraktioner til resten af verden, fordi der er for få torister i Japan.

Derfor har vi mange kunder som gerne vil promovere dem selv på japan-guide for tiden.

En af mine opgaver er at finde nye måde at promovere japan-guide på.
Jeg snakker med Jens hver dag. Han er web udvikler.

En anden mine opgaver er, at hjælpe vores kunder med at promovere dem selv. Hver dag taler jeg med mange kunder via e-mail og telefon, og jeg tager ofte ud og besøger dem.

Jeg har mange opgaver hver dag men jeg kan godt lige mit arbejde!

Chinese version
日本旅遊與生活指南 | Japan Guide


Korean version
일본 여행, 생활 가이드 | Japan Guide