2011-11-10

Rejser til Yamanashi

Vi rejseret til Yamanashi med Jens og min mor i sidste weekenden.
Min moster Taeko bor i Yamanashi, Taeko er min mors søster.

Yamanashi er berømte på vin så vi besøgte "Budo no Oka", vi kunne drikke meget vin og vi købet et vin som vi godt kan lige.
DSC03508

Vi nyde "Ashi yu", i løbet af venter på Taeko i station.
Det er hot spring du kan bruge kun din ben. Det var dejlig.
DSC03538

Taeko kan godt lige at drikke øl så jeg ogsa drikket meget sammen med hun :)

Vi vare glad at mød Taeko fordi hun kan orlove fra hospital. (Hun har skade med hendes ben, men nu er hun okay!)
Jeg har ikke mød med Taeko ca. half år så snakked vi meget om min nye arbejde med foto at jeg tager fornylig.

Vi har frokost sammen på nær Taeko's hus på sondag, en pumpkin pudding var smagt god!
DSC03553

Næste måned skal jeg besøge Taeko igen med min familien at fejr hun fødselsdagen.


****After Jens check****

Jeg rejste til Yamanashi med Jens og min mor sidste weekend.
Min moster Taeko bor i Yamanashi. Taeko er min mors søster.

Yamanashi er kendt for vin så vi besøgte "Budo no Oka". Vi drak meget vin og vi købte en vin som vi godt kan lide.

Vi ventede på Taeko ved et "Ashi-yu' ved stationen.
Ashi-yu er et hot spring hvor du kun dypper dine ben. Det var dejligt!


Taeko kan godt lide at drikke øl så jeg drak også meget sammen med hende :)

Taeko var lige kommet hjem fra hospitalet, så vi var glade for at se hende.
(Hun var kommet til skade med hendes ben, men nu er hun okay!)

Jeg havde ikke set Taeko i ca. et halvt år, så vi snakkede meget om mit nye arbejde og så fotos som jeg har taget for nylig.

Vi spiste frokost sammen i nærheden af Taeko's hus søndag. Vi fik en virkelig lækker græskar budding!

Næste måned skal jeg besøge Taeko igen med min familie, for at fejre hendes fødselsdag.